
پاییز, را دوست دارم
پاییز, را دوست دارم… بـه خاطر غریب و بی صدا آمدنش
بـه خاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش
بـه خاطر خش خش گوش نواز برگ هایش
بـه خاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش
بـه خاطر رفتن و رفتن… و خیس شدن زیر باران های پاییز,ی
بـه خاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها
بـه خاطر غروب های نارنجی و دلگیرش
بـه خاطر شب های سرد و طولانی اش
بـه خاطر تنهایی و دلتنگی های پاییز,ی ام
بـه خاطر بغض های سنگین انتظار
بـه خاطر اشک های بی صدایم
بـه خاطر سال ها خاطرات پاییز,ی ام
بـه خاطر غریبانه و بی صدا رفتنش
پاییز, را دوست دارم، بـه خاطر خود پاییز,
بدون دلیل دوست داشته باش، عاشق شو وچون پاییز, رنگارنگ و رها زندگی کن.
gambagam.ir
کلاس من...
ما را در سایت کلاس من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:47