نامه ای به دانش آموزان

خرید بک لینک

سلام شاگردان عزیزم

امیدوارم تعطیلات خوبی را بگذرانید.

طول تابستان حتما به کتابهایتان نگاهی بیندازید

و جدول ضرب و تقسیم را کار کنید.

از اینکه گاهی دعواتون میکردم یا تنبیه معذرت می خواهم

تقصیر خودتون بود

برایتان آرزوی موفقیت می کنم

شاد و سلامت باشید .

معلمتان خالقی

کلاس من...

ما را در سایت کلاس من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 11:16

صفحه بندی